Verzenden, annuleren en retourneren

Verzenden, annuleren en retourneren:

Bezorgen NL via GLS: Op werkdagen besteld voor 16:00 uur, worden dezelfde dag verzonden.
Bestellingen in Nederland en Belgie worden de volgende werkdag geleverd.
Bestellingen voor Duitsland worden binnen 3 werkdagen geleverd.


Zodra uw bestelling door ons verzendklaar is gemaakt ontvangt u een e-mail met daarin de "track en trace gegevens van uw bestelling". Volg de aanwijzingen in de e-mail.

Bij Achteraf betalen is het helaas niet mogelijk om te kiezen voor een ander ophaal adres zoals een Pick-up locatie.

Verzendkosten in Nederland, uitgezonderd de Waddeneilanden (toeslag van € 6.85):

Voor alle bestellingen binnen NL excl. de Waddeneilanden betaalt u € 5.45 verzendkosten.
Voor levering op Zaterdag, toeslag van € 1.50

België : bij bestellingen betaalt u tot 30 kg € 7.75 verzendkosten

Duitsland : bij bestellingen naar Duitsland hanteren we een maximum van 10 kg koffie en het tarief word berekend aan de hand het gewicht van uw bestelling.

Verzendkosten van de andere landen:

De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. Mail ons wat je nodig hebt en wij sturen je een offerte van de verzendkosten.

Status van uw bestelling:

Bevestiging van uw bestelling:
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een e-mail "bevestiging van bestelling", dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.

Bestelling klaar voor verzending:
Zodra uw bestelling door ons verzendklaar is gemaakt ontvangt u een e-mail met daarin de "track en trace gegevens van uw bestelling". Volg de aanwijzingen in de e-mail.

Volgen van uw bestelling:
Op het moment dat wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een nummer waarmee u de verzendstatus kunt nazien via “Track & Trace”.

Levertijden:
De Koffiebaron streeft ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag bij u te laten bezorgen. Betaalt u vooruit dan gaat dit pas in nadat wij de betaling hebben ontvangen. Leveringen buiten Nederland worden in de regel binnen 1-4 werkdagen geleverd.

Annuleren & Retourneren:

Annuleren:
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet door De Koffiebaron is aangeboden voor verzending, kosteloos.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Uw ontvangen betaling wordt terug gestort (binnen 14 dagen) wanneer wij het geweigerde pakket retour hebben ontvangen. 

Retourneren:
"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]l Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

U kunt ook gebruik maken van onderstaand formulier, door er op te klikken kunt u deze uitprinten.


Document herroepingsrecht

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 

 

Onze gegevens:

De Koffiebaron

Hoogeveenenweg 4 J
2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel
Tel: 0180-44 8008
Open Whatsapp

Email: [email protected]

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons direct een bevestiging en zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel keur Stichting WebwinkelKeur waar De Koffiebaron bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie


Veiligheid van uw gegevens:

De website www.dekoffiebaron.nl heeft een SSL-certificaat. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »